Monday, January 25, 2010

gelimat mat mat mat..

video ni dah lama..saja je aku letak balik.

p/s:dua-tiga hari ni mungkin aku jarang atasgaris(online).
nanti bini kau beranak nanti korang tau laa..

4 comments:

nyzm said...

anak bini kau apa khabar?

dah berapa bulan eh?

Johan 23.01.84 said...

anak ko zodiak Aquarius..bagus2..hehe..aquarius ni ske melawan arus..sory,jack diri sndiri ni haha..

Aril Cantona said...

nyzm,

dah nak beranak dah,kau tu yang tak ambil tau pasal aku.

johan,

memandai la.tu kepercayaan tahyul je.kalau madey lahir bulan zodiak aquarius kau pun cakap dia melawan arus la?

karut je semua tu.jangan kau percaya.syirik.

Aril Cantona said...

tapi aku percaya virgo adalah orang yang jambu dan handsome serta beriman dan bertakwa.

yang tu aku percaya.