Saturday, January 30, 2010

cakap-cakap poyo seorang ronaldo.


"saya dilayan seperti seorang hamba!" - jeritan batin cristiano ronaldo pada bulan jun 2008 sebelum euro.

"saya suka baju warna putih,suci murni bersih" - kata-kata ronaldo di euro austria switzerland yang aku tambah-tambah hyperbolanya.

"saya ni jenis senang diserang selsema" - kata-kata ronaldo semasa manchester mengalami musim sejuk tahun 2007.

"inilah kelab impian saya,dari kecil!"
- kata-kata ronaldo selepas berjalan di hadapan 80,000 mangkuk di santiago bernebeu.

tiba-tiba...

"saya sangat merindui kawan baik saya wan runi"
- kata ronaldo kepada wan runi yang dia sendiri anjingkan masa piala dunia jerman.

"saya rasa saya amat merindui suasana di manchester.sungguh tenang.di sini jalanrayanya berselirat dan berserabut". - kata ronaldo pada bulan pertama di madrid benar.

"saya merasakan bakat saya sebenarnya diasah dan dicungkil oleh tok wan(alex ferguson).tanpa tok wan tak mungkin saya jadi pemain terbaik dunia" - semasa ditemuramah oleh marca akhbar sepanyol.

"saya amat rindukan salji"
- ni kenyataan paling bodoh keluar masa dia ditemuramah radio sepanyol.

"saya rasa saya banyak belajar untuk menjadi penerjun di kolam renang tapi bukan di padang ketika saya bermain di england"
- ni statement semalam.

cukup!

woit chee bai,buanglah perangai mengada-ngada kau tu.kau jadi pemain terbaik dunia pun takkan jadi legend pun.buang masa.

amacam,seronok main kat sepanyol?banyak perempuan dah kau toron?ke dah tak best?

hahaha..blah la lu..

4 comments:

Johan 23.01.84 said...

hahahahahaha..dear Ronaldo,i have news for u: karma is a bitch!

sebab ni lah aku bukan atheist..aku masih percaya pada Tuhan!

nama nami said...

He plays on the left,he plays on the right..My boy Ronaldo,makes England look shite!

hahahaha!

Viva Ronaldo..viva Ronaldo..ya ya le ya le,ya ya le ya le,viva Ronaldo..

dia dah ada musuh kat La Liga,nama dia Iniesta hahahaha!

labahlabah said...

ronaldo dan rooney tak dapat dipisahkan.macam aur dan tebing.
hahaha...

Aril Cantona said...

Johan,

berapa ramai orang agnostik macam adik aku ni?hah?

aku dah nampak nami pun agnostik jugak..nampak sangat korang ni buat persatuan ke hapa?

kepada mat bebal agama:agnostik dengan atheist lain okay..

nami,

dekat united musuh dia ialah seluruh rakyat england kecuali kat trafford lama.

labahlabah,

macam tak ngam je dia dengan kaka!