Wednesday, February 17, 2010

dedikasi kepada minah kaki besi dan mamat pelompat parti.



merpati sejoli - jari mentega.

13 may 2004-16 august 2005,18 february 2010-current.

gua boleh labelkan lu orang pasangan paling susah nak berpisahlah.gua tak fahamlah macam mana lu orang boleh couple balik.sumpah sampai sekarang gua tertanya-tanya.kalau romeo dan juliet hidup balik mesti die cari korang punya,takdelah bodoh sampai minum racun.

bagi gua,sebagai pemegang title "abang ipar" lu kali ketiga kali(first ez second elly,this is third time),gua tepuk dahi je la tengok lu orang ni.dah,sekarang korang dah besar,kan?korang dah pandai kan,lain kali kalau nak gaduh-gaduh ke apa,settle pelan-pelan.

sekarang gua boleh harapkan bakal sepupu shahruni tak bermuka macam bakal abah dia.nanti macam monster kah kah kah!

gila la lu orang ni.memang gila.

tahniah buat korang dari aku dengan isteri.

satu je aku nak kasi remind kat lu orang.





ape CER di bukit CERakah,apakah CERAhKAH nasib anda berdua?KAH KAH KAH!

3 comments:

Anonymous said...

woit xde lagu lain ke?

pinjam n cacatkn sikit ayat Dollah Badawi "setahu saya,Bkt Cerakah itu tempat Altantuya kena C4..kalau ade hal yang lain,itu saya tak tahu"..kahkahkah..

Ez Puella Sapiens said...

Grrrr tak sudah2 Bukit cerakah!

by the way,nami bakal jd salinger?pelik je la tag you ni aril..hik hik!

Aril Cantona said...

johan,

dollah apa tau,menido je hahahaha!

ez,

ala rilek la..jangan la marah2..dia suka tu,kan,kan kan!