Thursday, June 10, 2010

piala dunia/world cup/weltmeisterschaft.



21-25




akhirnya gua jumpa jugak password gua!gila bapak lama gua lupa password terus tak update.

sempena world cup ni - gua dengan ez telah membetting kesemua 64 perlawanan.siapa kalah kena payung satu crate alberta premium.

jadi ini adalah senarai betting gua(yang dalam kurungan) dalam peringkat kumpulan perlawanan.semua perlawanan dipilih melalui duit syilling 1 dolar,nasib - kecuali game england(aku),italy(ez),dan dua team yang masing-masing dibenci - argentina(aku),france(ez).

south africa vs mexico(south africa) (seri)
france vs uruguay(france) (seri)
south korea vs greece(south korea)
argentina vs nigeria(nigeria)
england vs usa(england) (seri)
algeria vs slovenia(algeria)
serbia vs ghana(serbia)
germany vs australia(germany)
netherland vs denmark(netherland)
japan vs cameroon(japan)
italy vs paraguay(paraguay) (seri)
new zealand vs slovakia(slovakia) (seri)
cote d'ivoire vs portugal(cote d'ivoire)
brazil vs korea dpr(brazil)
honduras vs chile(chile)
spain vs switzerland(switzerland)


south africa vs uruguay(south africa)
france vs mexico(france)
greece vs nigeria(greece)
argentina vs south korea(south korea)
slovenia vs usa(slovenia) (seri)
england vs algeria(england) (seri)
germany vs serbia(serbia)
ghana vs australia(australia)
netherland vs japan(japan)
cameroon vs denmark(denmark)
slovakia vs paraguay(slovakia)
italy vs new zealand(new zealand)
brazil vs cote d'ivoire(brazil)
portugal vs korea dpr(korea dpr)
chile vs switzerland(switzerland)
spain vs honduras(honduras)

mexico vs uruguay(uruguay)
france vs south africa(france)
nigeria vs south korea(south korea)
argentina vs greece(greece)
slovenia vs england(england)
usa vs algeria(algeria)
ghana vs germany(germany)
australia vs serbia(serbia)
denmark vs japan(japan)
cameroon vs netherland(netherland)
slovakia vs italy(slovakia)
paraguay vs new zealand(new zealand)
portugal vs brazil(portugal)
korea dpr vs cote d'ivoire(korea dpr)
chile vs spain(chile)
switzerland vs honduras(honduras)

uruguay vs south korea(south korea)
argentina vs mexico(mexico)
england vs germany(england)
usa vs ghana(ghana)
slovakia vs netherland(slovakia)
paraguay vs japan(japan)
portugal vs spain(spain)
brazil vs chile(brazil)

uruguay vs ghana(ghana)
argentina vs germany(germany)
brazil vs netherland(netherland)
paraguay vs spain(paraguay)

netherland vs uruguay(uruguay)
germany vs spain(germany)

uruguay vs germany(germany)


spain vs holland(holland)

25 comments:

Ez Puella Sapiens said...

Dah jumpa balik password you?
OK,let's bet..hik hik!

Anonymous said...

lanchow la lu Dol ilang password kahkahkah..

Anonymous said...

biar betul satu crate Alberta premium??satu crate ke satu botol?

Aril Cantona said...

Johan:dah jumpa balik hahaha!

Apa barang satu botol,DIULANGI,SATU CRATE!

Ez Puella Sapiens said...

Aril ni buat gempak je..ada ke satu crate..gila ke apa,

satu bottle jer..kat blog nami lagi entah apa-apa,nak kena payung satu commune.bangang jer!

Satu bottle jer..and of course cash..hik hik!

Cob Nobbler said...

setakat ni seri lagi..

Aril Cantona said...

relax..hahaha!

Cob Nobbler said...

akhirnya england tak menyumbangkan mata untuk kau..kah kah kah!

Aril Cantona said...

nami,

awal lagi..rilek la bai..malam ni aku tak harapkan algeria tapi serbia dengan jerman aku mampu membuatkan aku mendahului..haha!

Ez Puella Sapiens said...

Good Koren Slovenija scores..hik hik!

Aril Cantona said...

Alaa..slovenia tu memang bagi kau menang free la cibai..tunggu serbia dengan jerman aku..haha!

Anonymous said...

tny skit..ada org bersurah bahawa anda tidak prnah kalahkan Ez bile bet ape2..betul ke?

Aril Cantona said...

dulu la - sampailah celtic kalah dengan rangers.tapi secara purata aku mengaku la yang aku lagi banyak kalah dari ez..

ada satu masa tu,dia tak pernah kalah bet..tak silap tahun 2004 sampai 2006..dari porto menang champions league sampai italy menang world cup,semua betul..greece menang euro pun dia betul..masa tu memang cibai la..

macam mana dia boleh predict porto menang champions league?macam mana dia boleh predict greece menang euro?liverpool 3 gol terkebelakang pun dia predict betul?italy geng tua pun dia betul.

tahun-tahun tu dia memang cibai la.tapi sekarang dia pun ada kalah-kalah gak la.kah kah kah!

Ez Puella Sapiens said...

YES NEW ZEALANDDDD!!!!

Aril Cantona said...

kemenangan bergaya yang macho hari ini..canggih switzerland..hahaha!

Aril Cantona said...

laungan merah di udara..eyaahhhhh!!!

Anonymous said...

lama lg la,brader..

Aril Cantona said...

Nampaknya The Special One semakin mengorak langkah,dua perlawanan sangat menakjubkan,kemenangan Switzerland dan Serbia ke atas lawan yang lebih kuat membuktikan kehebatan Shahril Sulaiman The Special One!

Ez Puella Sapiens said...

hey,I almost win for USA,you know?
reff penipu!

Anonymous said...

msti ko da cuak kan,Aril?kahkahkah

Ez Puella Sapiens said...

the special one konon..hik hik!

Aril Cantona said...

Johan,

gua yakin gua boleh menang..mana pernah gua menang 11 game dengan Ez..hahaha!

Ez,

jangan berlagak,hari ni menang 3-0 dengan aku!

Cob Nobbler said...

last-last end up draw gak..hahaha..

battle last ni memang battle yang sengit - lepas ni dah tadak draw lagi..hahaha!

Anonymous said...

dengan bungkusnya Portugal,gua cukup gumbira (wlupun nenek belah ayah gua portugis melaka) dgn WC kali ni..kahkahkah kahkahkah..mamat jersi no 7 nangis lagi skali utk tournament ke4

Ez Puella Sapiens said...

I win all the bet..hik hik!apa lagi..time to bayar la along..hik hik!